Preskoči na glavni sadržaj

Garnier Oil Beauty hranjivo mlijeko za tijelo

Kako smo u periodu lude hladnoce vani, tako i nase tijelo vapi za hidratacijom i nesto masnijim teksturama losiona za tijelo. Oni koji me redovno prate znaju da sam veliki zaljubljenik u Garnier suho ulje, iz iste linije, tako da sam na prvu znala da cemo se ovo mlijeko i ja savrseno slagati. Nisam pogrijesila..


Oil Beauty hranjivo mlijeko 

Obogaceno sa 4 dragocjena ulja - argan, makadamija, badem i ruza. Njegujuce mlijeko koje ce vidno preoblikovati izgled vase koze.

Sa ovim iznad se u potpunosti slazem, ovo je sigurno jedini proizvod za tijelo koji odmah na prvu daje vidljive rezultate, tj. na izgled koza odmah izgleda ljepse i svjezije, takodjer i zdravije. Na dodir je mekana i svilenkasta, a osjecaj koji pruza na kozi je fenomenalan! 

-koza je intezivno nahranjena 
-koza je blistava i svilenkasta na dodir
-koza je ujednacena, isusenost koze je smanjena 

Dakle definitivno je preporucujem suhokozcima kao i ostalim, jer zaista je ovo proizvod koji nam je potreban tokom ovih hladnih dana koji dodatno isusuju kozu i cine da ona puca i izgubi sjaj i lijep izgled. 


Bogat je njegujucom teksturom i veoma se brzo upija. Takodjer sto nam je svima bitno ne lijepi se i ne ostavlja tragove na odjeci. 

Miris je solidan. Osjeti se miris argana , makadamije i badema, sto ja licno veoma volim. 

Sadrzi;250ml i kosta oko 10 KM





Da li ste isprobale ovaj proizvod, ako niste obavezno to ucinite!!! ;)

Do sljedeceg citanja
XOXO

Primjedbe

  1. Baš sam u potrazi za nečim hranjivim, jer mi je koža tijela dosta suha u ovom zimskog periodu, baš ću provjeriti ovo Garnier mlijeko. Djeluje divno. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Probaj, meni je ovo jedan od rijetkih proizvoda koji se bas pokazao u pravom svjetlu, kada je njega tijela u pitanju. A bas maloprije gledam Dejanu eric i ona ga veoma hvali u favoritima 2015 :) i probaj ulje, fenomenalno je.

      Izbriši
  2. Nekako mi se dopada ovo pakovanje iako nije nista posebno. Moram ga isprobati, volim ove mazalice :D
    Novi post na: http://beautyrebel09.blogspot.ba/2016/01/avon-ultra-beauty-lip-stylo.html

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam bas ljubitelj mazalica za tijelo, i vjeruj mi da neces pogrijesiti ako ga isprobas, jos ima pumpicu za lakse nanosenje, ma fenomenalno!

      Izbriši
  3. Svi ga hvale, a ja nikako da ga kupim. Posle tvog posta nema mi druge moracu :D
    Super si predstavila ovaj proizvod. Svidja mi se kako to radis, uradi za jos neke proizvode za telo <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Javi da li ti se dopada kada isprobas! Hvala ti, bas sinoc citam ovaj komentar i odlucim danas prestraviti jos jednu mazalicu, pa mozes pogledati zadnji post ako zelis. :) :*

      Izbriši
  4. Cini mi se kao dobra stvar za ovu moju suhu kozu,zasad se nekako borim zajedno sa Avon kremom,ali s obzirom da me Garnier nije do sada razocarao,potrazit cu ga! :)

    http://zeberry.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odlican je, nakon posta su mi se javile 3 djevojke koje su isprobale i su. Nadam se da ce se lijepo druziti i sa tvojom kozom. :-)

      Izbriši
    2. Odlican je, nakon posta su mi se javile 3 djevojke koje su isprobale i su. Nadam se da ce se lijepo druziti i sa tvojom kozom. :-)

      Izbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Nashi Argan

Neku noc sam na instagram profilu objavila kako slijedi jedan post o proizvodima koji su me ocarali, ali  nisam stigla odmah tu noc da ga objavim. Danas imam svo vrijeme svijeta.. Draga Aleksandra odlucila me je iznenaditi sa dva divna i luksuzna paketa. Prije nego sto vam detaljno opisem svaki proizvod, zelim da kazem da su ovi proizvodi spas za suhu i bezivotnu kosu.. za kosu koja vapi za dobrim proizvodima. neka vas cijene ovih proizvoda ne uvuku u vrtlog komentara "Poskupi su." - nista nije skupo sto ce vasoj kosi, ili kozi vratiti zivot. A nakon ovih proizvoda (poslije vise od pola mjeseca koristenja) pozelit' ce svako od vas da proba i druge njihove proizvode, dajem vam rijec. "Nashi Argan  je luksuzni talijanski brand, čiji proizvodi predstavljaju vrhunac znanosti kozmetike s primijenjenim arganovim uljem. Ovi proizvodi posjeduju certifikat o biološkom i organskom podrijetlu sirovina (arganovo i laneno ulje), i sadrže visoke koncentracije bio ulja ar

Afrodita Clean Phase - gel za ciscenje lica

Odavno nisam koristila neki gel za umivanje i odstranjivanje sminke. Prije nekih mjesec dana, odlucila sam isprobati Afrodita gel za umivanje iz linije Clean Phase.  Iskreno, nakon prvog umivanja sam ga pozitivno ocijenila.  Tekstura mu je gusca, ali nije standardna, kao ostali gelovi, vec je nekako ljepljiva i ljigava na prvu. Nemojte da vas odbije opis teksture, nije uopste odvratno, vec jednostavno nije kao tipican gel. Odmah, u dodiru sa vodom pocinje lagano da pjeni. Veoma je blag, kao i sam miris. Uklanja svu sminku sa lica veoma temeljno.  Od njega, za razliku od drugih nisam primijetila da me peku oci. Ne izaziva nikakve iritacije, barem ne na mom licu, koje je veoma osjetljivo. Pogodan je za sve tipove koze. Kao sto sam napisala, miris je veoma blag i ne "ujeda" za nos u toku pranja lica. meni se to cesto desi, kada koristim neki proizvod za umivanje, pa tokom ciscenja,  proizvod udje u nos i imam uzasnu iritaciju, kihanje itd. Uglavnom, nesto ka

Farmasi Keratin sprej za suhu i ostecenu kosu

Kada je u pitanju njega moje kose, proizvodi koje kupujem moraju zaista da budu nevjerovatno kvalitetni. U zadnje vrijeme dosta sam je namucila prelaskom iz crne u svjetliju nijansu. Jos uz sve to veoma cesto je peglem, tako da su mi zaista potrebni provjereni i kvalitetni proizvodi, poput ovog o kojem vam danas pisem. U pitanju je Farmasi Keratin sprej za suhu i ostecenu kosu. Dakle vecina nas koja se brine o kosi zna da je keratin nesto najdivnije sto mozete pruziti svojoj kosi. Tako da u ovoj bocici se zaista nalazi keratin i zaista obnavlja dlaku! Koristim ga nekih vise od 15 dana i vec vidim prve, pozitivne rezultate. Ja inace ne vjerujem mnogo proizvodima o kojima se prica na sve strane, jer do sada svaki koji sam probala, radio je identican posao kao i svi drugi - dakle nista specijalno. Medjutim ovaj sprej radi sve sto mu je u opisu i to 100% ! Koristim ga nakon temeljnog pranja i maske za kosu (sampon sa bijelim lukom i maska, takodjer Farmasi). Dakle nanosim ga na m